toiseksi viimeinen tiedote

No niin järestelmän vaihto prosessi alkaa olemaan kaiken kaikkiaan valmiina.

Joitain ongelmia ilmaantunut laskujen kohdalla siinä, että osalle asiakkaista on kohdistunut vielä väärällä tilinumerolla maksut ja jos teille on tullut meiltä Fit Kurikan puolelta maksuhuomatus, huolimatta siitä, että olette laittaneet laskumme automaattiselle suoritukselle olkaa meihin yhteydessä kohdistamme kirjanpitäjän kanssa maksusi oikeen. Tarvitsemme teiltä pankin kuittauksen suorituksestanne, minkä Visma Financial vaatii, että pystyn tarkistamaan sinne kohdistuvan tilin maksutiedot teidän toimittamiin maksutietoihin.


Tarkistakaa samalla tilinumero, mille olette maksun laittaneet ja korjatkaa tilinumero oikeen. Näette mahdolliset keskeneräiset maksunne, kun avaatte aplikaation verkkokauppa osuuden, avaatte hampurilaisvalikon (kolme viivaa oikeassa yläreunassa) klikkaatte omaa nimeä ja vielä omat tiedot kohtaa. Sieltä skrollaatte oikeaan reunaan, missä näkyy laskun tila ja sieltä pystytte avaamaan myös siitä tila painikkeesta laskunne virtuaalisesti puhelimeen.



Mitä hyötyä!?

Monet ovat voineet ihmetellä syytä, miksi kyseinen vaihto haluttiin suorittaa ja eikö siitä koidu enemmän hankaluuksia?


Tähän vastaus löytyy yksinkertaisesti kustannuksista. Edellinen järjestelmä vaati toimiakseen joukon ulkoisia toimijoita, joilla jokaisella oli omat sääntönsä, sopimuksensa ja ennenkaikkea hintalappu joka asialle.


Aiemmin jokainen virheellinen lasku tai maksu kustansi suoraan joko asiakkaalle tai Fit Kurikalle ylimääräisen maksun. Jokainen väärä viitenumero asiakkaalla maksoi erikseen kohdistaa oikealle laskulle. Maksumuistuksia emme pystyneet ohittamaan, vaikka asiakkaalla olisi ollut vuoden sairaala reissu. Myöskin pienet ylimääräiset kulut kulminoituvat kustannuksina Fit Kurikalle, mikä toi painetta nostaa jäsenyyksien hintaa entisestään, kun jokainen ylimääräinen palveluntarjoaja nosti hintaa erikseen omille palveluilleen. Myöskin jokaiseen laskuun kertyi ylimääräinen laskutuslisä.



Nyt laskutus on siirtynyt omaan järjestelmän hallintaan ja pystymme toimimaan laskutuksessa joustavammin.

asiakkaalla on mahdollisuus vaikuttaa laskutuslisään tilaamaalla asiakasnumerollaan laskut verkkopankkiin e-laskuna, jolloin laskutuslisä poistuu kokonaan asiakkuudestanne.


Kiitoksia kaikille asiakkaille kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne!





Terveisin Jori Saarinen

toimitusjohtaja